NABÓR NA STANOWISKO WICEDYREKTORA

NABÓR NA STANOWISKO WICEDYREKTORA -MENAGERA SZKOŁY

 

 

Teresin, dnia 2 sierpnia 2024 r.

ZST.110.5.2024

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

na wolne stanowisko urzędnicze

Dyrektor Zespołu Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie  ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

1)     nazwa i adres jednostki:  Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie adres: Al. XX-lecia 12, 96-515 Teresin

2)     nazwa stanowiska pracy:  kierownicze stanowisko urzędnicze: wicedyrektor-menager                                          

                                        

3)     liczba lub wymiar etatu: 1/2 etatu, niepełny wymiar czasu pracy

Wymagania niezbędne:

Ogólne wymagania dotyczące pracownika samorządowego: 

1)     posiada obywatelstwo polskie, z tym, że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) — stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej;

2)     pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)     brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)     niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi (według art.31 ust.1 pkt 4 ustawy                                o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych)       

5)     stwierdzenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie dyscyplinarne,

6)     stwierdzenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,

7)     posiadanie nieposzlakowanej opinii.

8)     spełnianie warunków zdrowotnych niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,

9) w przypadku cudzoziemca- posiada znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach   określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim(Dz. U. z 2021 r. poz. 672), ukończyła studia pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku filologia polska, lub jest tłumaczem przysięgłym języka polskiego.

 Wykształcenie oraz umiejętności zawodowe:

 

 1)     Studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie lub studia podyplomowe -z zakresu zarzadzania, albo

- kurs kwalifikacyjny z zakresu zarzadzania oświatą( zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli),

2)     minimum 4-letni staż pracy,

Wymagane dokumenty:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Zespołu Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie, 

2.     życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej,

3.     formularz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4.     poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

5.     poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy,

6.     w przypadku cudzoziemca — poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię: dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021r. poz. 672 z późn. zm.),lub dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego,

7.     oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,

8.     oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

9.     oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

10.  oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę ma przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781),

11.  dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego.

12.  Wzór w/wymienionych oświadczeń oraz klauzula informacyjna w załączniku do niniejszego ogłoszenia o naborze.

13.  Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

Termin i miejsce składania dokumentów.

 Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w sekretariacie Zespołu Szkółim. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie przy Al. XX-lecia 12, - sekretariat, w godzinach 7:30-15:30, tel. 46 861 38 13

 Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem:

„Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: wicedyrektor-menager”

Termin składania dokumentów: do dnia 23 sierpnia 2024r.

Rozpatrzenie ofert nastąpi w dniu 26 sierpnia 2024r.

Nie będą przyjmowane przez sekretariat Zespołu Szkół  dokumenty aplikacyjne złożone w inny sposób niż przewidziany w ogłoszeniu.

Dokumenty aplikacyjne, które wpłynął po terminie nie będą rozpatrywane.

Po upływie terminu do złożenia dokumentów określonego w ogłoszeniu o naborze oraz po przeprowadzeniu oceny formalnej ofert kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne będą informowani o kolejnym etapie naboru telefonicznie lub drogą mailową .

Informacja o wynikach naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://zsbip.powiatsochaczew.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zespołu Szkół w Teresinie przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Sposób postępowania z dokumentami aplikacyjnym po zakończeniu procedury naboru.

1)     Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w drodze naboru do zatrudnienia, dołączane są do jego akt osobowych.

2)     Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w wyniku oceny końcowej otrzymali najwyższą ilość punktów (nie więcej niż czterech kandydatów), przechowywane są w Zespole Szkół w Teresinie przez okres trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie w razie nieodebrania ich przez kandydatów zostaną trwale usunięte.

3)     Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów zostaną trwale usunięte w razie nieodebrania ich przez kandydatów w terminie 14 dni od zakończenia procedury naboru.

Obowiązek informacyjny

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urząd. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1) (dalej jako RODO), informujemy, że:

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Zespole Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie  jest Dyrektor szkoły (dalej jako „Administrator”). Dane kontaktowe Administratora:

a)         adres: Al.XX-lecia 12, 96-515 Teresin

b)         telefon: (46) 861 38 13

c)         e-mail: dyrektor@zsteresin.pl

 Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, email:iodo@spotcase.pl lub listownie na adres Administratora.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z przeprowadzaniem konkursu na stanowisko wicedyrektora-menagera Zespole Szkół                  im.  Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie   .

Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. I lit. b) i c) RODO i art. 9 ust. 2 RODO. Przepisy szczególne zostały zawarte w:

a)         ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;

b)         ustawie z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe;

c)         ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich;

d)         rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej;

e)         rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce.

Przetwarzanie danych jest wymogiem ustawowym, jak również umownym. Osoby, których dane dotyczą są zobowiązane do ich podania. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością przystąpienia do konkursu. Inne dane osobowe, aniżeli określone w zakresie wskazanym w przepisach prawa, będą przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. I lit. a) RODO).

Dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia Administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora. Odbiorcami danych będą również podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych (w tym podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie w związku z prowadzeniem strony podmiotowej w Biuletynie Informacji Publicznej). Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane podmiotom, które uprawnione są do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa (w tym dane osobowe są ujawniane członkom komisji konkursowej, osobom wnioskującym o dostęp do informacji publicznej, odbiorcom strony podmiotowej w Biuletynie Informacji Publicznej). Po upływie okresu archiwizacji dokumentacja posiedzeń komisji konkursowej zostanie przekazana właściwemu archiwum państwowemu.

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania tj. do zakończenia konkursu, a następnie przetwarzane w dalszych celach tj. archiwalnych. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 201 1 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, dokumentacja dotycząca konkursów na stanowiska w podległych jednostkach jest przechowywana przez okres pięciu lat poczynając od I stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy (tj. zakończenia konkursu). Protokoły komisji konkursowej zawierające dane osobowe kandydatów są przechowywane przez okres dwudziestu pięciu lat w archiwum zakładowym. W przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie danych i żądania usunięcia danych, dane osobowe będą przetwarzane do czasu realizacji ww. żądania, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody.

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa:

a)         prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;

b)         sprostowania nieprawidłowych danych;

c)         żądania usunięcia danych, o ile znajdzie zastosowanie jedna z przesłanek z art. 17 ust.I RODO;

d)         prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych

e)         prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych w odniesieniu do tych danych, które są przetwarzane na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust. I lit. a) RODO, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 Ma Pani/Pan prawo złożenia skargi na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.

W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. I i 4 RODO. Oznacza to, że żadne decyzje dotyczące osób, których dane dotyczą nie będą zapadać wyłącznie automatycznie oraz nie stosuje się ich profilowania. Administrator nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 sierpnia 2024 10:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Emilia Tomaszewska
Ilość wyświetleń: 88
05 sierpnia 2024 10:32 (Emilia Tomaszewska) - Opublikowanie dokumentu.
05 sierpnia 2024 10:31 (Emilia Tomaszewska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
05 sierpnia 2024 10:29 (Emilia Tomaszewska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)